FAQ
OBSŁUGA KONTA UŻYTKOWNIKA
Tak, jeżeli ukończyło 13 lat i rodzic lub opiekun prawny wyrazi na to zgodę. Zgodę należy zeskanować i wysłać w formie elektronicznej/papierowej na adres operatora. Wzór zgody dostępny jest w zakładce REGULAMIN. Przy rejestracji należy podać dane małoletniego, który będzie korzystał z konta.
Konto doładujesz po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej lub strony internetowej. Dostępne sposoby płatności to m.in. płatność kartą, przelewem lub BLIK-em.
Wejdź do aplikacji mobilnej lub na stronę internetową i skorzystaj z opcji „ZAPOMNIAŁEM PIN”/„ZAPOMNIAŁEŚ PIN?”.
Upewnij się, czy dokończyłeś proces rejestracyjny tj. uzupełniłeś wszystkie wymagane dane na koncie oraz kliknąłeś w link aktywacyjny przesłany na e-mail. Jeżeli są trudności ze znalezieniem wiadomości od nas, sprawdź czy przypadkiem nie trafił do spamu lub skontaktuj się z nami 😉
Konto jest aktywne, gdy jest na nim utrzymywany jest minimalne saldo w wysokości 10 zł.
Konto jest aktywne, gdy jest na nim utrzymywany jest minimalne saldo w wysokości 10 zł.
Założenie konta w jednym z systemów umożliwia korzystanie z wypożyczalni rowerów w innych miastach, o ile te systemy dopuszczają taką możliwość.
Dyspozycję usunięcia konta możesz przesłać mailem lub listem.
Pamiętaj! Przed usunięciem uzupełnij środki na swoim koncie do salda równego 0 zł. Jeśli masz niewykorzystane środki na koncie, we wniosku podaj numer konta bankowego do ich zwrotu.
Pamiętaj! Przed usunięciem uzupełnij środki na swoim koncie do salda równego 0 zł. Jeśli masz niewykorzystane środki na koncie, we wniosku podaj numer konta bankowego do ich zwrotu.
WYPOŻYCZENIE/ZWROT
Sprawdź poprawność ustawienia tylnego koła – powinno być ustawione równo w stosunku do blokady o-lock, tak, aby mogła je objąć bez dotykania do szprychy.
W przypadku dalszych trudności ze zwrotem roweru skontaktuj się z BOK.
W przypadku dalszych trudności ze zwrotem roweru skontaktuj się z BOK.
Sprawdź poprawność ustawienia blokady O-lock – nie powinna dotykać szprychy roweru. Jeśli zawadza, zmień pozycję tylnego koła.
W przypadku dalszych trudności skorzystaj z opcji „OTWÓRZ ZAMEK” dostępnej na wypożyczeniu.
W przypadku dalszych trudności skorzystaj z opcji „OTWÓRZ ZAMEK” dostępnej na wypożyczeniu.
Możesz zrobić przerwę w podróży i postój poza stacją. Stojaki na stacjach służą jedynie jako oparcie dla rowerów. Rower można wstawić do stojaka, ale trzeba zamknąć blokadę o-lock żeby go zwrócić.
Lokalizacje stacji znajdziesz na stronie internetowej w zakładce „MAPA STACJI” oraz w aplikacji mobilnej Nextbike.
Na jedno konto wypożyczysz jednocześnie maksymalnie 5 rowerów. Jeśli korzystasz z systemu SRM JASkółka ze zniżką ogólnopolskiej karty seniora, może wypożyczyć jednocześnie maksymalnie 1 rower.
OGÓLNOPOLSKA KARTA SENIORA
Aby skorzystać z systemu SRM JASkólka na warunkach zniżkowych, należy zarejestrować się poprzez stronę www.rower.jastrzebie.pl lub aplikację mobilną Nextbike. W celu przypisania karty seniora do Twojego konta, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta SRM JASkólka. Upewnij się, że masz przy sobie numer swojej OKS.
Posiadacze aktywnej OKS mogą się cieszyć korzystaniem z rowerów SRM JASkółka za darmo do 12 godzin. Klienci korzystający z OKS są również zwolnieni z obowiązku uiszczenia opłaty inicjalnej. Opłaty dodatkowe, w tym za zwrot poza stacją i przekroczenie dozwolonego czasu wypożyczenia natomiast pozostają bez zmian.
Osoba korzystająca z OKS w systemie SRM JASkółka może wypożyczyć maksymalnie 1 rower.
Warunkiem uzyskania zniżki jest posiadanie aktywnej ogólnopolskiej karty seniora oraz poinformowanie telefonicznie o tym BOK SRM JASkółka. Jeśli mimo spełnienia tych wymogów zniżka nie zostanie naliczona, skontaktuj się z nami – pomożemy 😊
INNE
Wypożyczony przez Ciebie rower został skradziony? O zajściu niezwłocznie poinformuj naszego Konsultanta, kontaktując się z BOK.
Gdy podczas wypożyczenia roweru dojdzie do wypadku czy kolizji spisz oświadczenia i/lub wezwij na miejsce zdarzenia Policję. Co więcej, pamiętaj, aby poinformować o zajściu BOK, w czasie maksymalnie do 24 godzin od momentu zdarzenia.
Informacje zawierającą numer roweru wraz z opisem usterki przekaż poprzez aplikację mobilną, stronę internetową lub kontakt z BOK. Nasz serwis usunie usterki tak szybko, jak to możliwe, a Twoje zgłoszenie pozwoli na jeszcze szybszą interwencję! Dziękujemy!